Rekruttering
Vi er stadig på jakt etter nye medarbeidarar – med dei rette kvalifikasjonane.
Er du erfaren tømrer / snekkar – så ikkje nøl med å ta kontakt med oss.
Ledig stilling økonomi og administrasjon
Fanevik Bygg AS • Fanevik Tomteutbygging AS
Fanevik Bygg AS, som er lokalisert i Fjordgata 5 i Florø, er ei veletablert entreprenørbedrift, med 13 tilsette. Vi er medlem av Mesterhus – som er ein av dei største huskjedane i Norge. Fanevik Bygg AS har 40 års erfaring med nybygg og rehabilitering av bustader og offentlege bygg, og har ein sunn økonomi. Ein viktig del av verksemda vår er tomte-og feltutbygging, gjennom selskapet Fanevik Tomteutbygging AS. Les meir om oss på www.fanevik.no
Vi søkjer etter ein dyktig medarbeidar i 80 – 100 % stilling, som vil få ansvar for økonomi og administrasjon for Fanevik Bygg AS og Fanevik Tomteutbygging AS.
Arbeidsoppgåver:
- Løn og rekneskap
- Fakturere
- HMS arbeid
- Internt kontrollsystem
- Utfylling av skøyte, seksjonering og kontraktsdokument
Kvalifikasjonar:
- Utdanning i økonomi og administrasjon
- Bransjeerfaring frå byggevarebransjen er ein fordel
Personlege eigenskapar:
- Engasjert og serviceinnstilt
- God til å kommunisere med andre / kundebehandling
- Fleksibilitet
- Må beherske sosiale media
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktig løn og betingelsar
- Godt arbeidsmiljø
Søknadsfrist 30.11.2018, tilsetjing frå 1.3.2019 – eller etter avtale.
Har du spørsmål om stillinga, ta kontakt med ansvarleg for økonomi og administrasjon:
Sonja Owesen tlf. 945 40 755 / sonja@fanevik.noSkrifteleg søknad med CV og referansar sender du til dagleg leiar:
Kjell Sigdestad – kjell@fanevik.no